högre makt

Det är helt galet hur filmer och serier påverkar mig. Det var så mycket sorg i Grey's, så nu känner jag mig alldeles tom och ledsen. Hade det varit mycket kärlek och lycka så hade jag varit glad nu. Men så är inte fallet, tyvärr. Jag börjar känna att jag förtjänar att få vara glad en hel dag. Men det är tydligen någon som inte vill detsamma. Jag börjar starkt fundera på om det finns en högre makt någonstans däruppe, som styr hur våra liv ska se ut. Då undrar jag, vad har jag gjort?
2007-11-14 @ 22:56:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

usch, jag har blivit så känslig på sista tiden så du kan ju tänka dig att jag nästan drunkande av mina tårar till dagens avsnitt :/

2007-11-14 @ 23:09:09
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback