jävla idiot

Om matchen - inga kommentarer mer än värdelöst!

Men om Hammarbys tränare har jag en jävla massa att säga. Han är ett monster, en tyrann. Han står och skriker och säger till killarna hur dåliga de är, så de får inte spela. Hur kan man stå och säga det? Killarna är inte mer än 15 år, den åldern då man utvecklas som mest, är som mest "sårbar" med skiftande självförtoende. Han knäcker dem till den grad att dem ser sig själva som värdelösa nollor som inte ska spela hockey! Jag fattar inte, vilken jävla idiot. Anledningen till att jag vet detta är att min bror råkar ut för honom. Han är en av de bästa spelarna i laget, men ibland så gör man ju en miss såklart -  till och med NHL-spelarna gör missar. Så fort han gör ett lite pytte misstag så är tränaren där och skäller och säger till honom hur dålig han är! Vilket svin! När han går på min bror så är det personligt, jag tar åt mig! Ingen säger så till min bror, fan heller. Hata är ett stark ord jag vet, men jag kan helt ärligt säga att jag hatar den där människan!

Bra spelat ändå, killar! Jag tror på er, även fast eran tränare inte gör det..
2007-11-08 @ 22:34:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej my den söta

Jag håller med den typen av tränare skall hängas ,han knäcker killarna istället för att uppmuntra och förklara felen .
Säg åt din brorsa att inta ta det så allvarligt utan bita ihop och jobba på bara för är han så bra som du säger så vet han det innerst inne själv och då är det bara att gå på .Det är bara hans egen vilja och motivation som kan stoppa honom kram (du finns i mina tankar hoppas du har
haft en bra arbetsdag )

2007-11-09 @ 16:31:41
Postat av: mojsan

Huge - Hej! Ja han är ett jävla monster.
Jo vi försöker, men det är inte så lätt när tränaren säger som han gör.

Ha det bra!

2007-11-10 @ 12:28:47
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback