körkortstillstånd

Hej hej!

Nu är jag hemma från skolan, finally. Imorse hade vi Nationella i engelska - uppsats. Det gick ganska bra, vi skulle skriva ett brev till en "brevvän" och svara på lite frågor han ställt. Men sen får vi ju se vad lärarna säger om det.

Nu när jag kom hem så har jag fått mitt körkortstillstånd, så nu blir det åka av :D

image1050


Något som jag inte fått hem är den förbannande skolkatalogen, hur lång tid ska det ta? Skolan planerar kanske att ge den till oss i julklapp är liknande.. Jag hatar att vänta!

Över till något bättre. Imorgon ska några från klassen träffas och åka pulka :), det kommer blir jätteroligt!! På med täckbrallor och oversizeade skor och sen hoppa på pulkan :D.

Nehej, har egentligen inte tid med det här tyvärr. Måste göra någon mat och sedan ska jag iväg och jobba.
Är hemma igen efter klockan åtta, då är jag tillbaka med ny glöd, haha!

Ha en bra fredag :)
2007-11-16 @ 14:47:12 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jag går BF (Barn- och fritid). Gud vad fuskigt, Louise vill åka pulka! hihi. Jag har ahft mitt körkortstillstånd snart ett år tillbaka. Är jag grym på att köra? mjaa :P haha. Vad händer idag?

2007-11-16 @ 15:26:15
URL: http://Louiiiiise.blogg.se
Postat av: Sofia

Kul att börja köra :)
Kommer ihåg vad roligt det var att köra bil när man inte kört så mycket :)

2007-11-16 @ 17:25:22
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Erika

Hej! hörde att du kunde göra blogg sidor? :)
du hade gjort min kompis hanna, uncertain.blogg.se
du skulle inte ha lust o göra en till mig också? :)
MVH Erika

2007-11-16 @ 18:40:49
URL: http://ikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback