ledig måndag

God morgon eller god dag kanske?!

Jag har varit vaken i en timme nu ungefär, men internet har inte velat fungera, förvånande? Inte alls.. Idag är vi lediga, hela skolan. Tidigare har jag sagt att jag ska inte göra någonting alls, inte röra ett finger, inte ens klä på mig. Men nu idag känner jag att jag vill göra något kul, som man inte hinner eller orkar göra i veckorna. Fick en sådan lust att åka någonstans. Typ haninge, till Eko och kika efter lite julklappar. Men ja, jag vill inte åka själv, det är ju jättetråkigt! Ingen verkar heller vilja åka med, de har redan planer. Bara jag som kommer på såna här saker spontant och vill åka direkt?

Jaja, nu blev inte humöret på topp direkt. Men jag ska nog komma på något att göra, med eller utan någon.

2007-11-26 @ 11:08:44 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback