lista!

Kände att det var dags för en lista. "Lånade" denna av den här tjejen!

Höger- eller vänsterhänt: Höger.
Humör just nu: Trött och seg.
Favoritgodis: Surt!
Är det nåt du absolut inte äter: Köttbullar, soppa, ost och lakrits.
Kläder just nu: bruna mjukisbyxor, svart linne, svart tunika och vita flufftofflor.
Musik just nu: Everytime we touch med Cascada.
Vad sa du senast: "Ah du är så äckligt kaxig!!"
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ingen aning :S
Sommarplaner: Utomlands <3
Fisk eller badkruka: Mer åt badkruka hållet.
Saft eller alkohol: beror på.
Längd: 172 cm.
Hur många kuddar sover du med: 2.
Favoritväder: Sooool och varmt! eller MASSOR av snö!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Anna, Antonia & Erica :D
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Natt.
Sparare eller slösare: Slösare! Men försöker mig på att vara en sparare nu.
Vem är viktigast för dig: Har många såna!
Bästa film: Moulin Rouge, American history x och saving private Ryan
Tror på liv på andra planeter: osäkert
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej!
Har du några homosexuella vänner: Nej, det tror jag inte?
Tror du på mirakel: Kanske.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Både ja och nej.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Inte direkt :p
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 stycken.
Bio eller promenad: Promenad till bion kanske ;)
Är du kittlig: Haha, ja
Snarkar du? Nej, inte vad jag vet iallfall?
Stjärntecken? vädur.
Rädd för insekter? Japp!
Äckligaste insekten: Trollsländor och spindlar!
Största svaghet: Dålig förlorare och envis som satan!
Det här är jag bra på: Mycket ;)
Bästa bok? Alla Marian Keys.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Läsa andras tankar!
Vad vill du jobba som? Vet inte, men jag vill jobba med barn.
Chips, morötter eller godis? Godis !!
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Skriver du dagbok? bloggen! :P
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var? Ja det kommer jag :) Vart vet jag inte riktigt.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Mitt rum är halvstökigt nu, resten är städat!
Gungar du på stolen? Jao.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, kanske.
Vilken hand håller du gaffeln i? Vänster, alltid.
Hur är din drömtjej/kille? Vet faktiskt inte.
Hur många syskon har du? 2 stycken.
Vad är du mest rädd för? Att förlora någon nära eller dö själv.
Är du rädd för blod? Nej.
Saltar du på maten? Ja!
Gillar du att sjunga?Japp, men jag kan inte  ;)
Anser du att du är stark? Ibland ;D
Brukar du sola? Japp!
Vad gör du om du får hicka? Hickar?
Röker du? Nepp.
Snusar du? Nepp där också.
Använder du knark? Nope!
Kaffe, te eller inget? Te.
Har du en besatthet? Mobilen!
2007-11-22 @ 17:55:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: sofia

Nee vad jobbigt :( Tänker på dig

2007-11-22 @ 18:00:16
URL: http://sollerax.blogg.se
Postat av: Egoina

jag ääälskar lakrits.

2007-11-22 @ 18:11:13
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Sabine

(Svar)
ja men det är ju sååå underbart :D

2007-11-22 @ 18:13:12
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback