Lista!

Nu kommer här ännu en lista, är på det humöret nu! :D Men se det inte bara som något negativt, ni får ju faktiskt veta en del om mig!

One three hill eller O.C: O.C
Ute- eller hemmakväll: Hemmakväll för tillfället, kanske annat om fyra månader ;)
sex eller mys: Mys
Salt eller sött: sött
lyx eller budget: budget
sommar eller vinter: Måste faktiskt välja båda, sorry!
När är du Född: 2 april 1990
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mukisbyxor och linne eller t-shirt, kanske en tjocktröja
Favoritresturang: Min pizzeria såklart ;)
Favoritfilm: Moulin Rouge
Födelseort: Där jag är född eller uppvuxen? Född är jag i Södertelje, men uppvuxen i Nynäshamn ;P
Smeknamn: Vart ska jag börja? Kör på Mojsan och Mytte ;P
Favoritfärg: Rosa
Drömtjej:  Haha, ingen
Har du varit kär: Ja det har jag!
Favoritlåt: Svårt!
Maträtt: Kyckling :D
Tycker inte om: hästar!
Senaste sjukhusvistelse: i augusti!
Favoritdricka: Cola!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vita
Vad gör du när du är uttråkad: Ingenting :D
Missbruk: Sms!
Vän som bor längst från dig: Gabbe typ! :p
Vad retar du dig mest på: När bloggen är seg!
Läggdags: Öh.. allt från 22-04 om jag inte ska till skolan, annars 22-00
Husdjur: inga för tillfället!
Skostorlek: 39
Syskon: Mattias & Manne
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Rädda barnen!
Vilket är det vackraste ordet: Mojsan
Är du Internetberoende: japp!
Gillar du snö: Jaaa :D
När köpte du något åt dig själv sist: Igår!
Vilken är din bästa egenskap: Snällast :D
Vilken film såg du på bio senast: Hairspray <3
Favoritgodis: surt
Studier eller jobb: Studier i veckan, jobb på helg!
Bästa kompis: Anna, Antonia & Erica! :)
2007-11-27 @ 17:30:49 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Daniella

rolig lista! :)

2007-11-27 @ 18:28:12
URL: http://caprice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback