lördag

God morgon cuties!

Idag är det feber som gäller, haha. Nejmen, jag har feber och har inte sovit bra alls. Har legat och snurrat och drömt om svenska - argumenterande texten som vi ska skriva på måndag. I tre omgångar har jag drömt det. Alla går ut på att jag inte hinner skriva klart!  Jag hatar att drömma så, blir så stressad. Får intala mig själv att det kommer gå bra.

Så idag blir det ingen pulkaåkning för mig :/, så ska vila så att jag orkar jobba ikväll, för kan inte ringa och vara sjuk en dag till! Det känns inte bra, får hålla ut. Gäller bara fyra timmar.

Vad ska ni göra idag? :)
2007-11-17 @ 10:11:14 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Tobias

Svar: Låter nice :) skor är roligt att köpa! detsamma =)

2007-11-17 @ 10:22:14
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Svar: det är typ alla brudar ;)

2007-11-17 @ 10:26:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback