make med tired, please!

Som ni kanske märker har jag inte alls gått och lagt mig, fy på mig! Men jag har inte varit trött och internet har fungerat helt perfekt under hela tiden. Men snart ska jag nog hoppa i säng ändå, börjar bli trött.. Ska som sagt upp tidigt imorgon!

Jag har nu suttit och läst gamla blogginlägg sedan jag började blogga. Rent skrivmässigt har jag utvecklats, vad gäller språket. I vissa inlägg från då förstår jag knappt vad jag menade med det jag skrev, hehe. Det var roligt att se vad jag skrivit. Bra som dåligt!

Nehej, nu SKA jag sova!  sov gott än en gång!

Kraaaam, Mojsan
2007-11-24 @ 02:15:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Carolita

HAr märkt exakt samma sak med min blogg man utvecklas mer och mer..

2007-11-24 @ 04:05:32
URL: http://chululi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback