mamma

Förut när mamma gick iväg till jobbet och sa "Vi ses imorgon eftermiddag!" Då rörde det mig knappt, det var liksom ingenting. Mamma jobbar ju natt ganska ofta, so what?  Men nu, nu är det annat. Nu saknar jag henne när hon inte är hemma. Okej, inte varje gång. Men oftare nu än tidigare. Det är inte ovanligt att hon jobbar 24-timmars pass och då ses man ju inte på ett tag.. Jag kom bara att tänka på det, för igår ville jag verkligen ha min mamma. Ville gå ner till henne, gråta och prata! Jag behövde henne, men hon var inte hemma. Jag vet att jag kan ringa till hennes mobil dygnet runt. Det har hon sagt, men jag vill inte väcka eller göra henne orolig.

Nu är mamma hemma iallafall, hon ligger och sover där nere :)
Jag älskar dig mamma, du är världens bästa!

2007-11-18 @ 00:40:56 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: FridaLinnea

Svar; jo, visst är det!

2007-11-18 @ 00:44:25
URL: http://soundslikealife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback