min dag!

Heeej!

ÄNTLIGEN
säger jag bara! Nu först fungerar internet, det har varit helt dött hela dagen. Tror ni jag blivit något galen eller? Ingen blogg på hela dagen! Men nu är jag här igen, så lätt slipper ni inte undan ;).

Ska berätta lite om min dag, den har varit innehållsrik. Imorse kom vi till skolan och gissa vad? Vi hade inga lektioner förrän 13.45. Skulle man skratta eller gråta? Vi skrattade såklart. Det enda som vi skulle göra idag som gjorde att vi blev kvar i skolan var att skriva våran argumenterande text. Men vi fick det framflyttat, så vid tio skrev jag och två till. Alla andra blev sura så de sket i det, men skönt var det att få komma hem!!

När jag väl var hemma var klockan ca 12 och internet fungerade som sagt inte. Vad skulle jag då göra?
Jag tänkte ett tag innan jag begav mig av mot tåget. Jag åkte in till Haninge för att klippa av mig håret :O. Det är bland det läskigaste jag vet men jag blev supernöjd för första gången! Hon som klippte mig var hur bra som helst! Helt klart värt de 300 kronor det kostade! Skulle betala mer om jag blir såhär nöjd varje gång!  Inne i Haninge träffade jag även Martin :). Det var alltför länge sedan vi sågs! Över ett år sedan :O. Det var kul att gå runt och prata lite :)

Oj, vad mycket text! Men så blir det när jag är på blogghumör men internet inte känner detsamma.
Hoppas ni alla har haft en bra dag idag, vad har ni gjort? :)
2007-11-19 @ 20:28:32 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

ÄNTLIGEN SÄGER JAG BARA! :D Haha. låter som en bra dag! Jag har haft en toppen dag!

2007-11-19 @ 20:32:22
URL: http://Louiiiiise.blogg.se
Postat av: theonlymee

låter som en händelserik dag ändå. :P
min dag var helt okej. :) trött nu dock.
ha det bra

2007-11-19 @ 20:50:23
URL: http://theonlymee.blogg.se
Postat av: Lovisa

Hoppas du får en mkt bra dag!
Vikken fin design du har!
VArt har du hittat bakgrunden?

2007-11-19 @ 21:00:04
URL: http://emmaochlovisasblogg.blogg.se
Postat av: theonlymee

haha, ohja :D

kram

2007-11-19 @ 21:03:43
URL: http://theonlymee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback