Ny lista!

Nu var det ett litet tag sedan som jag gjorde en lista, tyckte det var dags och den här har jag faktiskt aldrig gjort otroligt nog. Hittade den i Lovisas blogg! :)

Hur gammal är du om fem år?  22

Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Mig själv :D

Hur lång är du? 1.72 cm

Vilken är den senaste filmen du sett? Wedding crashers

Vem ringde du senast? Pappa

Vem ringde dig senast? Tessan

Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Ringa helt klart, fast beror ju lite på till vem
När såg du senast din mamma? Igår morse

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? tio ganska precis

Vilken är din favoritplats? Paris alla gånger!
Var tror du att du befinner dig om tio år? I en egen lägenhet, förhoppningsvis med en egen liten familj :)
Vad skrämde dig om natten som barn? Ingenting faktiskt, var väldigt orädd för mörker och så, annat är det nu!
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag kommer faktiskt inte ihåg!

 Hur stor är din säng? 110*200

Har du stationär eller bärbar dator? stationär, min skatt :)

Sover du med eller utan kläder? Trosor och t-shirt
Hur många kuddar har du i sängen? 2 när jag sover, annars 5-6

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor när jag är ute, annars strumpor förutom på sommaren då jag verkligen inte kan ha strumpor.
Är du social? För det mesta om jag känner personerna!

Vilken är din favoritglass? Vet faktiskt inte :S

Tycker du om kaffe? Nej fy!

Vad dricker du till frukost? Juice eller te

Kan du spela poker? Japp

Tycker du om att mysa/kela? Jaa :)

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Nej, inte en enda!
Kan du några andra språk än svenska? Engelska

Har du någonsin åkt ambulans? Nepp!

Äger du dyrbara smycken? Ja det gör jag!

Vad har du närmast dig just nu som är rött? världens sötaste spargris!

Kan du byta olja på bilen? Nepp!

Vilken var den senaste boken du läste? Svenska för idioter, JÄTTEBRA!
Läser du dagstidningen? Njaa, nej.

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte just nu

Dansar du i bilen? Haha nej

När var du i kyrkan senast? På farfars begravning

2007-11-17 @ 11:16:41 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Jag snor den :P

2007-11-17 @ 11:49:49
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback