onsdag

God morgon!

Jag hoppas att ni sovit bra ! Vet ni vad jag kommit fram till? Jo, att man inte ska duscha varmt på morgonen innan jag ätit något, iallafall ska inte jag det. För det börjar med att jag nästan kallsvettas, sedan mår jag illa och börjar rapa luft, efter dess så blir jag helt yr i huvdet och sen BAM! Fast innan BAM:et så hinner jag sätta mig ner, i det här fallet på toaletten. Det är inte första gången det här händer och jag lär mig aldrig. Vattnet ska vara lagom, inte kallt inte kokhett utan lagom! Är det här något som händer er också?

Jag börjar halv 12 idag som alla andra onsdagar. Men idag har vi samhällsprov första timmen, oops! Om jag ska vara helt ärlig så kan jag det inte. Har bara läst några sidor av de 20 provet är på. Jag har verkligen ingen ork till att plugga. Skolböckerna får mig på så dåligt humör så det inte är sant. Vet ni vad man kan göra för att åtminstonde ha ork till att öppna en bok?

Nu blev det mycket text här! Ska avsluta innan jag skriver Bibeln nr.2.
Puss o kram, skumbanan!
2007-11-28 @ 08:53:13 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: erika

haha det har hänt mig nån gång ^^

2007-11-28 @ 11:45:59
URL: http://ikaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback