pluggeliplugg

Nu har jag suttit och pluggat sedan klockan 21. Okej, då pluggade jag bara i pauserna. Har skrivit ner massor om hjärtat och allt vad det har och göra med. Nu är jag hur trött som helst, så inget mer pluggande idag. Det får bli imorgon direkt när jag kommit hem! 

Jag ska träna på gymmet med lillbrorsan imorgon efter skolan också! Det blir jättebra, måste verkligen ta tag i mig själv nu och se till att saker händer, haha.

Har ni haft en bra kväll allesammans? :)

Det här blir mitt sista inlägg för idag, sov gott <3
2007-11-28 @ 22:51:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Junitjej

Hoppas du fortfarande sover gott!

2007-11-29 @ 06:16:30
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback