pluggkväll!

Jag har varit väldigt oaktiv här nu på kvällen känner jag. Men efter att jag ätit så behövde lillbrorsan hjälp med läxan. Han skulle skriva en saga om en drakdräpare :) Söt som han är frågade han mig om jag kunde hjälpa honom och snäll som jag är så svarade jag ja! Den blev faktiskt bra, får tänka att han faktiskt bara är tio år !

Medan jag höll på att hjälpa honom så kom jag på att jävlar, jag har ju prov imorgon. Så jag sprang upp till rummet och hämtade mina böcker och satte mig ned bredvid honom och pluggade mitt medan han skrev. Det gick riktigt bra! När han sedan var klar la jag mig inne hos mamma och fortsatte mitt pluggande. Allt för att hålla mig ifrån övervåningen där jag vet att mitt rum med dator finns. Pluggandet gick jättebra och jag berättade hela tiden saker för mamma under tiden så nu känns det som att det sitter hyfsat! Återstår att se imorgon :) Jag har nog kommit på min pluggteknik. Ska fortsätta så, att ligga där nere och under tiden berätta för mamma om olika saker. I det här fallet då om hjärtat och dess funktion. Jag är positiv inför morgondagen :)

Vad har ni gjort nu ikväll?
2007-11-29 @ 21:29:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback