redovisning nästa.

Hej hej!

Nu sitter jag i skolan och renskriver ett arbete, som ska redovisas på nästa lektion. Vi har precis haft lunch, kyckling som är en av de få maträtter som går att äta här i skolan :)

Jag vill verkligen inte redovisa, det är de värsta jag vet. Min stora fobi. Att stå där och prata inför alla människor, som sitter och tittar på en, hemskt!

Jag är på jättebra humör idag :) Tack vare Mattias som är så söt och skickar massa sms till mig <3 hihi.

Nehej, nu ska jag fortsätta skriva. Återkommer senare!
Ha det så bra :)
2007-11-12 @ 11:16:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag tränar olika aktiviteter på gymet. Ha en bra dag...

2007-11-12 @ 11:22:39
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback