skolfoton

Hej på er!

Jag kom knappt upp i morse, vilket gjorde att det inte blev något bloggande! Jag orkade verkligen inte, var hur trött som helst. Men nu är jag här pigg och kry! Hoppas ni alla mår bra?! :)

Gissa vad som låg på mitt köksbord när jag kom hem? Skolfotona, äääntligen! Jag ser inte för dum ut heller, vilket är en jäkla tur! Kanske lägger upp en bild senare om det vill sig.

Idag måste jag verkligen plugga, fyfan. Både samhälle och medicinsk grundkurs. Snälla Gud, förbjud prov! Påtal om prov så hade vi engelska nationella idag. Både läs och hör-provet. Det gick faktiskt bra, bättre än väntat! Är helt säker på ett G iallafall :)

Nehe nej.. Undrar om jag ska slänga mig i soffan och inte göra nånting alls! Låter väl skönt? ;)

tjingeling
2007-11-27 @ 14:45:26 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Haha, jag hade problem med att somna i natt, jag vred och vände på mig, lade kudden överhuvudet och hade mig! Haha. xD

2007-11-27 @ 14:49:06
URL: http://louiiiiise.blogg.se
Postat av: Louise

Absolut att den har, slutade 09.55 och sedan fick jag tillbaka ett arbete som det stod MVG på! haha ;) Din dag då?

2007-11-27 @ 15:02:44
URL: http://louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback