snön retas!

God morgon!

Hoppas ni sovit gått och vaknar utvilade! Tror det eller ej, men trots endast fem timmars sömn så är jag hyfsat pigg. Det betyder inte att jag är utvilad, tröttheten kommer komma krypande under dagen. Men jag tog mig iallafall upp ur sängen snabbt utan dödsångest idag!

Det har tydligen snöat inatt, för ute ligger ett lager med snö. Inget tjockt sådant, men ändå snö! Det börjar kännas som att snön retas lite. Ska den kommer eller ska den inte komma? hmm..

Om två timmar ska jag vara i skolan för att förebereda! Öppet Hus börjar klockan elva och då hoppas jag att det kommer mycket folk och hälsar på oss, på Omvårdnadsprogrammet!

Nu blir det duschen och sedan frukost!
Tjingeling

2007-11-24 @ 07:57:11 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback