söndag

God morgon!

Det var länge sedan jag vaknade såhär "sent".. Gick och la mig vid tolv, så har alltså sovit i elva timmar. Guuud, så skönt! Det behövdes verkligen kan jag säga! Hoppas att ni sovit bra?! :)

Vädret fortsätter att vara grått och trist, fan.. Jag hatar det! Man blir på så dåligt humör direkt när man kollar ut. Ska nog börja mörklägga hela huset så man inte ser ut alls..

Idag ska jag hem till min mormor som fyller år! Får träffa min moster+kille då också :), det var alldeles för länge sedan sist! Hon är verkligen skithäftig!

Vad ska ni göra idag? :)

2007-11-25 @ 11:16:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Tobias

Go morgon på dig :)
Allt bra?

2007-11-25 @ 11:26:03
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Sandra

Idag blir det massa plugg för min del, är sjukt mkt att göra sista året. Suck. Men om jag pluggar undan det nu behöver jag inte göra mer under veckan :)
Här snöade det massa inatt, så det var vitt ute när jag vaknade, men nu är de varmt så de håller på att bli slask istället, sämst!
Ha en bra dag, Kram

2007-11-25 @ 11:26:06
URL: http://Sil3nce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback