svacka!

Jag har den senaste veckan hamnat i en svacka där jag känt mig arg på allt och alla, velat uttrycka mig hela tiden - även då det kanske skulle varit bäst osagt. Jag har känt mig missförstådd och allmänt skit!

Men nu verkar svackan vara över, för den här gången. Jag hoppas att den inte kommer igen!
Tack Mattias för ditt sms som fick mig att inse hur mycket jag älskar dig och varför jag gör det. Jag behövde det!
Ibland behöver jag få det bevisat, att jag är älskad.  Tack älskling för att du stått ut med mig under den här tiden. Jag älskar dig så otroligt mycket!! Jag hoppas verkligen du vet det, innerst inne även då jag kanske visar motsatsen!
2007-11-17 @ 21:27:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: mattias

gör allt för dig älskling det vet du !

lämnar dig aldrig !

2007-11-18 @ 00:49:48
URL: http://mlt90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback