torsdag

God morgon!

Hoppas ni sovit bra?!  Jag kunde iallafall inte somna igår, låg och vred mig. Jobbigt men till sist somnade jag!
Det är redan torsdag. Helt otroligt, känns som att det var måndag morgon precis. Tiden går så fort, nästan så det är läskigt. Nu känns det som att det skulle behöva gå liiite långsammare. Annars vaknar vi upp om tio år och undrar vart de senaste åren tagit vägen. Jag är rädd att det ska bli så..

Nehej, nu måste jag fixa håret om det inte ska bli en isklump när jag går ut!
2007-11-22 @ 07:28:33 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sandra

Ja det kan jag verkligen hålla med dig om, tiden går oerhört fort !

2007-11-22 @ 07:49:44
URL: http://Sil3nce.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback