utmaning - egotime!

Jag tycker vi alla behöver lite ego-time såhär i natten. Vi behöver alla känna oss vackra och speciella. Därför utmanar jag er i att lägga upp era tre favoritbilder - på er själva! skriv gärna lite varför ni valde just de bilderna. Kom igen och ge erat självförtroende en skjuts nu :)

Här är mina bilder:

image996

Den här bilden är för mig äkta glädje. Jag tror inte att det finns någon annan bild på mig då jag ser såhär lycklig ut. Den är gammal, men jag blir så glad varje gång jag ser den! Att jag kan se så spontant glad ut på bild - fantastiskt!


image999

Mina ögon blänker, liksom gnistrar och jag känner mig fin! Sen tycker jag om mitt hår också. Jag trivs bäst i mörkt hår och känner mig då som finast.

image1000

Den här bilden tycker jag bara om helt enkelt! Jag gillar den på alla sätt. Jag gillar mitt hår, mina ögon och sättet jag håller huvudet på!



Jag har jättesvårt för att se det fina hos mig själv och att berätta vad det är jag tycker är fint. Kanske ni märker på mina "korta" och innehållslösa kommentarer om bilderna. Jag har aldrig haft det självförtroendet att jag kan ställa mig och säga att jag tycker att jag ser bra ut, långt ifrån. Det är mycket bättre nu och jag kan ibland tycka att jag är fin. Men det är oerhört svårt alltså, det vet jag. Jag gjorde det här med tanken att kanske börjar man se det fina om man får välja sina favoritbilder och titta efter i dem och sedan försöka förklara varför man valde just den! Jag vet inte, men jag har känslan av att det kanske kan fungera. Lite iallafall.
2007-11-10 @ 01:10:35 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: RoraaStar

KLart du var glad på bild nummer 1! Du var ju med mig ^^ :* saknarey!

2007-11-10 @ 13:10:54
URL: http://Roraastar.blogg.se
Postat av: mojsan

Ronja - Ja precis! Jag saknar dig med :/

2007-11-10 @ 13:37:34
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: RoraaStar

Det är synd egentligen, att vi aldrig ses länge, med tanke på hur nära vi var förut och hur kul vi haft ihop..
min nya bloggadress är här under förresten ^^

2007-11-10 @ 20:00:20
URL: http://Roraastars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback