100 kronor rikare

Nu är jag hemma igen och hundra kronor rikare ;). Nästa gång jag går dit med kläder hoppas jag på mer, haha.
Det är bra att det finns klädförmedlingar, just så att man slipper slänga kläder och så får man tillbaka lite pengar för dem. Man kan också hitta lite småfynd där, men det mesta är ganska fult.

Jaja :)
Nu ska jag leka lite i photoshop och sedan plugga lite Medicinsk grundkurs inför provet imorgon.

Vad ska ni göra ikväll? :)
2007-10-25 @ 18:54:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

pluggar du för något? läser också medicinsk grundkurs o har prov på de tills veckan efter lovet. Kram

2007-10-25 @ 19:01:42
Postat av: mojsan

anonym - Jag går omvårdnad, dudå? :)
Okej, det är en kul men samtidigt svår kurs. Mycket man ska lära sig på en gång :/

2007-10-25 @ 19:21:44
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: elsa

oj ja blev lite anonym! Jag pluggar också omvårdnad, 2:a året! D umed antar jag? Jo det är det ja, men men! Vi klarar nog det! Kram

2007-10-25 @ 19:30:00
Postat av: mojsan

Elsa - Okej :) Kul. Japp andra året här med!
Vi kommer klara det :D. Vad läser ni just nu?

2007-10-25 @ 19:41:34
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback