24 oktober

God morgon!

Idag är det jättefint väder ute och jag börjar inte förrän halv 12 så jag och Tessan ska gå till skolan!
Har bara två lektioner idag, så skönt. Och efter skolan ska jag direkt till optikern för synundersökning till körkortstillståndet. Får se hur det går, om synen blivit något sämre. Det vet jag att den har, hehe.

Idag har jag och Mattias varit tillsammans i 16 månader.
Gud, så fort tiden har gått. Jag älskar dig högre än himlen <3


Jaja, nu ska jag äta något!
Ha en bra dag :)
2007-10-24 @ 09:21:56 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: KimJ

Snygg blogg! God morgon! Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-10-24 @ 09:25:24
URL: http://kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback