äckligt

Hittade denna i Fashi:s blogg. Jag blev rent av äcklad, är det verkligen så vi vill se ut? Vill vi ändra på oss sådär mycket? Hon i filmen ser inte ens ut som samma person efteråt. Varför vill man ha det så? Vi alla fick ett eget utseende, ett unikt. Ingen annan ser ut som du! Var stolt för vem du är och hur du ser ut, hur svårt det än kan vara. För du vill väl ändå inte att någon ska göra om hela ditt utseende på det där viset? Hade de gjort sådär med mig skulle jag se det som att jag inte dög, att de sminkar mig till oigenkännbar och retuscherar så att allt allt allt som är mitt eget försvinner. Nej fan, det var äckligt att se.

2007-10-28 @ 01:43:17 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Sadia

haha, så som du skriver det hade jag inte ens lust att se den

2007-10-28 @ 09:51:45
URL: http://sadia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback