blogg-paus

Jag har bestämt mig för att ta en blogg-paus.
Eller dator-paus överhuvudtaget.

Jag behöver tänka igenom allt som händer nu.
Komma på vad det är jag vill med allt, med livet.
Hur jag vill ha det och vad jag mår bra av.
Ja helt enkelt, vem jag är.

Jag har kommit på att datorn bara distraherar.
När jag sätter mig här så kopplar jag bort.

Men nu så tar jag en paus ifrån det.

Sluta inte kika in bara!
Jag är tillbaka när ni minst anar det :)

Ha det jättebra allesammans och tack så mycket för alla fina och värmande ord :).

Tack!
2007-10-03 @ 22:35:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

mmm kan nog vara bra med en paus från datorn ibland! blir så mycket missförstånd ibland, kanske följer ditt exempel faktikst. ha de braaaaaa iallafall :) :) !!

2007-10-03 @ 22:57:25
URL: http://linnwright.blogg.se
Postat av: huge

Okey ta en paus men det är inte för bar att gå omkring och tänka för mycket på vad som hänt,utan man mår bra av att göra saker och om du glömmer bort sogen vid datorn är det okey ,Du måste bara hålla reda på vad du vill och se framåt ( det är därför så bra med boken jag talade om där skriver man av sej och glömmer sen kan man ta fram och minnas ) Glöm inte bort oss du vet var du kan nå mej Kramar och tröstar

2007-10-04 @ 11:14:17
Postat av: mojsan

svar till Huge:
Jag tog en paus tills nu. Det räcker.
Nej men, jag kom på att det är skönt att ha datorn som ett ställe att fly undan allting.
Här slipper jag tänka alltför mycket.
Jag kan fortfarande tänka och så.

2007-10-04 @ 18:51:59
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback