dagens outfit

Min dagens:

image832 

Det här med dagens outfit tror jag är ett sätt att bli bekräftade.
Vi söker bekräftelse från er läsare.
Har vi snygga kläder, eller ser det ut som vi kommer direkt från soptipen?

Det kanske inte är medvetet.
Men vi vill visa upp våra kläder.
Och jag det är just för att bli bekräftade.

Om någon säger "Fan vilka fula kläder du har" så blir man ju såklart ledsen även fast man kanske säger att jag bryr mig inte, jag har de kläder jag vill. Men såklart man bryr sig. Kläderna är ju jag.

Kläder säger ganska mycket om en människa.
Det är en viktigt del i vardagen för många.

Men det är vad jag tycker och tror :)
2007-10-16 @ 18:40:35 Mode Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback