en röd kuvertväskan

I natt drömde jag att jag och några kompisar åkte in till stockholm för att shoppa lite.
Vi gick mot gallerian och mitt där så fanns det ännu en stor galleria som gick under marken.
Det fanns hundratals affärer där inne.

Jag stod länge och kollade på kuvertväskor och bestämde mig till slut för en röd.
Det var halva priset på allt rött i den butiken också.

Haha, så i natt köpte jag en röd kuvertväska.

Vad gjorde ni i natt? ;)

image815
2007-10-14 @ 10:47:40 Mode Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Först till en annan sak, jag älskar din blogg! Så fort jag slår på datorn är det din blogg som jag besöker först, den känns så jordnära! :) Inatt drömde jag om att jag och min klass var på öland och blev bombade med massa bomber av kossorna som fanns på bondgården där vi övernattade, och sedan blev jag värsta hjälten för jag löste allting på ett sådant sätt att vi hoppade i havet och där under fanns min ubåt som jag räddade alla med. haha. helsjukt. Jag ville drömma mer efter att jag vaknat, såg inte vad som hände sen ju :P

2007-10-14 @ 10:54:34
Postat av: mojsan

svar till Louise:

Åååh, tack så mycket.
Nu gjorde du min dag :).

Haha, sjuk dröm :p
Tänk om det skulle hända, att kossorna anfaller ;)

Det är ganska sjukt hur hjärnar fantiserar ihop saker när man sover :p

Ha det jättebra :)

2007-10-14 @ 11:02:35
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback