fotomodeller med gurkskivor

Hej på er!

Bloggen har inte velat fungera för mig, tråk.
Men det gör inte så jättemycket, har varit med Mattias sen vi kom hem från skolan :).
Jag kan för första gången på länge säga att jag är lycklig! På riktigt. <3


Jag och Tessan fotades idag.
Vi var på Nynäs Havsbad. Där fick vi byta om till badrockar.
Vi satt först vid inomhuspoolen och de tog massa bilder. Det kändes hela tiden som att man skulle ramla i, haha.
Efter det gick vi upp en trappa och satt i sköna stolar med gurkskivor på ögonen och såg lagom avlsappnade ut och sist gick vi ut och satt oss runt utomhuspoolen som var uppvärmd till 40 grader. Det var riktigt skönt för benen.
   Det var riktigt svinigt kallt ute idag så man ville absolut inte gå upp därifrån, haha.
Jag tror det blev en del bra bilder :), Kul var det iallafall! Något jag skulle vilja göra om igen !


Nu ska jag slänga mig i soffan och dega lite!

Aja, haha
Puss & Kram!
2007-10-09 @ 20:38:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej
Jag skulle gärna se dom bilderna kram

2007-10-09 @ 21:30:11
Postat av: mojsan

svar till huge:

Hehe, ja jag med!
Det var askul iaf :D

2007-10-09 @ 22:22:15
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: huge

Hej
Om du får bilderna så kan du ju lägga upp dom här ,jag hoppas du mår bra och att livet leker sen tycker jag du skall ta kontakt med bill gates och hans företag för att dom dissar ditt namn är ju helt fel eller så kan du ju skriva till vad heter diskrineringombudet ja hoppas du hajar va ja menar puss o kram

2007-10-10 @ 08:08:43
Postat av: mojsan

svar till Huge:

Hehe ja det lär jag göra!
Jag mår jättebra :).

Kan man verkligen göra det?
skriva till dem? Kommer dem inte bara skita i det jag säger? Har den känslan.

2007-10-10 @ 08:34:37
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback