fredag och helg

Godmorgon!

Jag satt nyss och läste lite bloggar och i många står det "Vad skönt med fredag och den efterlängtade helgen.".
Jag vill också kunna skriva så. Men det känns inte som att jag kan det. För mina helger är inte längre lediga.
visserligen jobbar jag fre-sön 16-20. Men där går halva dagarna liksom!
Fredagen är helt borta eftersom det är skola innan.
Visst kan man göra något innan  men det blir stressigt och efteråt kan man det med. Men då är jag helt slut för det mesta! Men såklart det går :).
Men det är något jag valt själv, att jobba. Det känns bra att få ihop extra pengar.
Men samtidigt saknar jag de helt lediga helgerna något enormt.
Jag tar verkligen till vara på den ledighet jag får nu, vilket jag inte gjort tidigare.

Men hoppas ni alla får en jättebra helg :).
Det ska jag försöka ha endå.

Jaha..
Idag börjar jag 12.20 och har endast en lektion som slutar 14.15.
Det känns lite smått onödigt att ha det så.
Men läraren är sjukskriven så vad ska man göra?

Nu ska jag äta frukost och duscha!
Sedan mååste jag skriva arbetsmiljö och säkerthet.
2007-10-05 @ 10:08:41 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback