freezing

hej hej!

Idag fungerar bloggen som den ska igen, utan segheter och krångel.

Jag och Tessan gick hem från skolan eftersom vi slutade tidigt.
Det slutade i att jag nu sitter med världens huvudvärk som går ner i käkarna och så har jag grymt ont i och bakom öronen :s. Av att det är så jäkla kallt.

Fortsätter det såhär så är snön snart här.
Eller inte här, här. Vi bor ju vid vattnet så vi får väl vänta till någon gång i januari.

Nu ska jag kolla lite filmer och sen blir det att mysa med Mattias <3
2007-10-11 @ 14:18:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej Snygging
JAg hoppas huvudvärken slutar värka annars får jag hela dej härifrån ,snygga bilder på dej ,jag hoppas att du har lust att maila någon dag krya på dej kram

2007-10-11 @ 15:00:00
Postat av: mojsan

svar till Huge:

Hejhej :)

Ja nu har jag inte ont längre :).
det är verkligen höst nu :O

Ja det gör jag nog!

2007-10-11 @ 19:17:43
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback