Jag vill känna kärlek igen.

Jag vill inte ha den här känslan inom mig.
Hur kan något som känns rätt kännas så otroligt fel på samma gång?

Jag vill bara krama honom och ge det en chans till.
Att allt ska bli bra igen, bli bättre.
Jag vill känna kärlek igen.
Men samtidigt kan jag inte bara glömma.
Hur det kändes och hur jag mådde.
Alla de gånger som mitt hjärta gick i bitar och min själ fick sår.

Jag ville inte ha det så.
Jag lämnade det bakom mig - trodde jag.
Smärtan jag känner nu efter de bra stunderna och kärleken, gör ondare.
Det är svårare att stå ut med.

Jag önskar bara att allt som händer nu hade hänt tidigare.
Jag vet inte vad jag ska göra eller känna.
2007-10-03 @ 18:12:58 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

hej
Ja smärtan känns och man vill bara komma ihåg det sköna trevliga men jag kan garantera att kärleken kommer tillbaka ,det kan kanske bli ni två igen en dag och att han då har lärt sig något men det är ju en stor chansning för oftast går det bra ett tag sen spriker det igen men jag hoppas på det bästa (har jag lyckats komma över det dåliga i mitt liv så fixar du det här ochså) KRAM

2007-10-04 @ 11:30:24
Postat av: mojsan

svar till Huge:
Jo precis!
Och just nu gör de bra sakerna ondast.
Ja det är en stor chans man tar eftersom det är så lätt att falla tillbaka i gamla spår.

2007-10-04 @ 19:03:00
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback