jag ville ju ha min cancer

Hej på er!

Idag har det inte blivit mycket till bloggande, men så är det ibland.
Jo, provet idag gick sådär. Jag kunde allt om cancern, men gissa vad som knappt kom med på provet? Jo cancer.
Det var mest om cellerna vilket jag inte kunde. Kändes lite surt, jag ville ju ha min cancer.

Nu är Antonia här och vi ska ha lite filmkväll, se på olika musikalfilmer och först ut blir Moulin Rouge.
Jag kommer titta in hit lite då och då under kvällen :).

Ha en bra kväll alla bloggare :)
2007-10-26 @ 21:12:01 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Paula

X) lärare har ett sjätte sinne för att känna av vad eleverna har pluggat lite mindre på. Det är samma sak på mina prov... :/

2007-10-27 @ 17:26:55
URL: http://helgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback