körkortskurs

God kväll på er!

Nu är jag här igen, tack och lov.
Körkursen tog exakt fyra timmar, från klockan fyra till åtta.
Vid sex fick vi en paus på femton minuter då vi fick ta kaffe eller läsk och bulle.
Det var inte direkt intressant, man lär sig betydligt mer när man gör det själv istället för att lyssna på en gubbe som står och babblar. Men det är bra att dem har sådana kurser, tycker jag :).

Jag har hunnit äta nu också - pizza blev det ;).
Och så har jag fyllt i alla papprena, ansökan om körkortstillstånd, hälsodeklaration och imorgon ska jag till optikern och boka tid för syntest.

Det här blir nog bra :)
2007-10-21 @ 21:15:14 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Är du 90:a? haha, jag har kört massor, jätteläskigt ibörjan men sedan när man kommer igång är det jättelätt och jätteroligt! :D

2007-10-21 @ 21:31:24
URL: http://louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback