lång sovmorgon blev kort

God morgon!

Angående Liv som skrev om sin bröstcancer så är hennes blogg borta nu.
Jag har hört mycket olika saker om den. En att sverige inte ger dödshjälp oavsett vilken cancer man har.
Det tror jag faktiskt stämmer.
Men jag vill inte tro att någon sitter och skriver om en sån sak om det inte är helt sant.

Idag börjar jag halv 12 och hade ställt klockan på 09.30.
Varför är jag uppe redan nu då?
Jo, för telefonen ringde 3 gånger. Det var antagligen pappa som skulle få upp brorsorna.
Men jag vaknar ju också?!!   Sedan var jag bara tvungen att gå ner i köket och kolla vem som var där, för jag hörde ljud. Trodde att det var minstingen som inte kommit iväg än. Men det var den större, och han klarar sig ju helt själv.
Jag är verkligen en storasyster som bryr sig om mina brorsor. Det märkte jag nu, jag offrar min långa sovmorgon för att se till så de kommer iväg till skolan. 

hehe

Nu ska jag äta frukost och se en film tror jag!
Vad mysigt såhär på morgonen :) 
2007-10-10 @ 08:31:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback