Lördaaaag

God morgon!

Både natten till igår och idag så har jag sovit hur bra som helst.
Allt med hjälp av extra kuddar. Sover bättre när jag känner mig omringad av kuddar.
Känns tryggare och lugnare då. Superbra!

Vaknade klockan nio av att pappas sökare tjöt. (Han är brandman på deltid.)
Och så hörde jag honom säga till brorsan att han måste sticka iväg-  Det var tydligen stort larm.
Så man vet aldrig när han kommer hem idag. Så nu är det jag och minstingen hemma.
Mamma jobbar och andra brorsan är på hockey. Men det går nog bra, det.

Men nu är jag uppe och inte så jättepigg, men det får gå.
Ska träffa Mattias sen och ta en promenad, det är jättefint väder ute. Men säkert jättekallt!
På med halsduk och vantar så går även det bra :)

Oj vad mycket det blev.

Vad ska ni göra idag? :)
2007-10-13 @ 10:10:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

Pappa är också brandman, visst är sökaren jobbig när den väcker en på morgonen sådär på etrt lite halv taskigt sätt?

2007-10-13 @ 19:39:06
Postat av: mojsan

svar till Louise:

Ah okej :)
Ja den är jobbig, men nu är jag van efter att ha hört den i tid och otid i flera år, haha.

Värst är det när den börjar tjuta inne i mataffärer och alla glor som satan, haha.

aa eller när man blir väckt när man vill sova :P

Skönt att vi är två om den saken ;)

2007-10-14 @ 01:06:22
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback