måndagens problem

God morgon!

Jag kunde verkligen inte somna igår.
  Låg och tänkte för mycket på allt och ingenting.
Vid 01.50 kollade jag på klockan sista gången, så efter det måste jag ha lyckats somna.
Så jag är gaanska så trött nu. Gud, vad jag hatar när klockan ringer på morgonen, då man känner i hela kroppen att neej jag har inte sovit klart än.  Menmen, life's not easy all the time.

Nu till måndagmorgonens problem.
Jag vet inte vad jag ska ha för kläder på mig idag.
eller jeansen är redan valda, tror jag.
Men vad ska jag ha till?
Tröja, tunika, linne?
Vitt, svart, rosa eller någon annan färg?
Tight eller löst?


Det låter säkert jätteytligt men så är det de flesta mornar.
Kläderna måste kännas bra annars kommer jag gå runt helt obekväm hela dagen.
Så det måste passa. Igår kväll tänkte jag att "Ja, imorgon tar jag tights och klänning."
Men idag är jag inte på humör för det. Vädret är allt annat än lockande och svinkallt är det nog med.

Aja, nu ska jag leta vidare och sedan äta frukost.
Ha en bra dag :)
2007-10-15 @ 07:58:08 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback