Mary kay

Hej på er!

Nu är jag hemma igen efter en lång dag utan chans till att blogga!
Direkt efter skolan bar det av hem till Antonia där vi fick en snabbkurs/introduktion om Mary Kay:s hudvårdsprodukter och smink. Det hela hölls av Tina som gjorde det bra.
Hon berättade lite om företaget och om produkterna och sedan fick vi testa dem och jag kan säga att varken mitt ansikte eller mina händer har någonsin varit så här lena.  Som en bebisrumpa.
Tyvärr är priset för dessa produkter inte kompis med min inkomst just nu, men vem vet senare?
Det är något jag absolut vill testa på under en längre period senare.
Det var en kul dag och man lär sig något nytt hela tiden :)

image853
2007-10-22 @ 21:25:24 Mode Permalink

Kommentarer

Postat av: Louise

min dag har sugit något enormt! hela den sista tiden har varit blöääääääääääää! :(

2007-10-22 @ 21:52:47
URL: http://louiiiiise.blogg.se
Postat av: ERICA

höhöh .. svårt att förklara, målar vita grejer .. hahah .. usch vad arg jag var när jag skrev inlägget .. ska radera det nu, annars kmr alla tro att jag é psykiskt störd! det vill jag inte! hoppas du haft en bra dag :)

2007-10-22 @ 21:53:37
URL: http://ericatimar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback