militärövning

Hejhej!

Hemma efter en fartfylld kväll på jobbet, men åh så kul jag haft :).
Hela dagen har varit jättebra. Var ju som sagt på höstmarknaden med Antonia och Erica, där jag och Erica köpte 12 par strumpor för 100 kronor och sen lite annat småkrafs. På väg ifrån centrum kom ett gäng med militärer som hade övning. De kröp på gräs och gömde sig bakom träd och satt längst trottoaren. De hade inte direkt små vapen heller, det var riktigt obehagligt. Tänk att bo i ett land där det är så hela dagarna, men med avlossning på riktigt.
Här ser nu militärerna stryka längs vägen, bilden är tagen av Erica.

image874

Vad har nu gjort idag? :)

Jaja, nu ska jag slänga mig i soffan och se en film.
2007-10-27 @ 20:36:06 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback