när känslorna blir till ord

Jag känner att det finns mycket inom mig som vill komma ut, men har inte hittat ord för det än.
  De senaste dagarna har jag skrivit mycket skojj och blaj.. Det är såklart kul det med, men för mig känns det som att det även är viktigt att skriva av sig. Om det är jobbigt, låt det vara det. Det är ju mycket svårare att bara ha det inom sig. Jag har väldigt svårt för att uttrycka känslor vanligt, men det är lättare i skrivna ord.

Så ja, det kommer.

Nu ska jag hoppa i säng!
Lovade mig själv att ligga vid tio så jag håller nästan tiden, hehe.

Sov gott <3
2007-10-22 @ 22:07:27 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Svar: Det får du se ;)

2007-10-23 @ 08:17:45
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Erica,

du kan alltid ringa mig!

2007-10-23 @ 08:18:11
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: huge

Hej !
ja har förstått att du har något som måste komma ut ,sen är det upp till dej hur du gör och med vilka du delar detta
det är därför jag har föreslagit en hel del tips om hur man kan göra sätt dej och tänk efter vad vill du, med hur myuket vill du med vem vill du, vart vill du och sen så gör du det tänker på dej kramar

2007-10-23 @ 11:09:06
Postat av: mojsan

Huge - Jo, men det är ingenting jättestort egentligen. Jag känner bara att jag blivit för opersonlig på sista tiden. Eller visst finns det saker som ligger och bubblar.

Jo jag vet det.
Jag har killen att prata med också :).

2007-10-23 @ 19:05:47
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback