onsdag

Godmorgon!

Tack för alla kommentarer, alla fina ord :)


Även fast jag nu gick upp halv 10 så är jag supertrött :S.
Det där är konstigt. Ju mer man sover, ju tröttare blir man.
Jaja.. Börjar halv 12 med samhälle och efter det engelska - sen slut för idag tack för idag!


Måste bara tala om för er att jag och Antonia är så jäkla sjuka så det inte är sant.
Vi ställde diagnoser på oss själva.. Hon är borderline och sjuk.
Jag är bara allmänt dum i huvudet - Pucko liksom..
Haha, fan vad kul vi har :).
2007-10-03 @ 09:45:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej !
Du är inte dum i huvudet utam smart ,sen vill jag bara säga att dom råd jag ger kommer ifrån början inte från mej utan jag har fått dom själv i något liknande situtation kram

2007-10-03 @ 10:43:47
Postat av: mojsan

svar till Huge:
Nej det vet jag!
Okej, det är såna råd som man ger till typ alla.
Men det är bra råd :)

2007-10-03 @ 16:46:36
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Anyonia

haha, precis :P
one of
a kind ;D

2007-10-03 @ 17:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback