rosa bandet

När jag läste detta gick det en ilning genom hela kroppen, främst i hjärtat.
Att livet ska vara så orättvist! Att det tar de som knappt hunnit leva än.

Hennes blogg berörde mig något otroligt.
Att det ska ta slut nu. Det vill man inte tro.

Att få bröstcancer, endast 19 år gammal.
Det ska inte hända, det får inte hända.
Men det händer, sorligt nog.

Hon verkar vara en sån otroligt stark tjej som har mycket kvar att ge, men som inte får den chansen.
Hon är och kommer bli en förebild för många!

"Lev varje dag som om det vore er sista."

Imorgon ska jag köpa ett rosa band.
Har tänkt på det ett tag, men nu ska jag verkligen göra det.
För att visa mitt stöd !

Bröstcancer kan drabba vem som helst.
Kvinna som man.
Din mamma eller syster.
Pappa eller bror.
Dig.


image790
2007-10-09 @ 22:31:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Denise.

Det där stämmer inte med hennes blogg. Hon kanske är sjuk i bröstcancer, men hon kommer inte att dö idag. Vare sig man är Dödssjuk eller inte så hjälper inte svenska sjukhus till att döda människor som lider, hur mkt dem än lider. :/

Visst kanske hon gör en god gärning som skriver allt detta. Men det är egentligen så onödigt - då det finns dem som lever på hoppet om att överleva all sorts cancer, och så ser dem mörkret i hennes liv :/

Ska man uppmärksamma cancer ska man göra det själv utan påhittade historier. :)

Kram.

2007-10-10 @ 07:30:26
URL: http://MotherAndSon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback