samhälle

Hej hej!

Sitter på samhällen och ska skriva om de olika partierna, vad vi tycker och så.
Jag kan säga att jag skiter i dem. De bara lovar och lovar men gör aldrig något!

Vi slutar om 10 minuter, woho.
Hela 20 minuter tidigare är vi ska.
Jag fick by the way IG på provet vi hade för någon vecka sedan.
Godkänt var 25 och jag fick 15, bra gjort va?
Kan bara säga att samhälle inte är min grej..

Jag mår inte bra idag alls, har ont i hals + huvud och är hur seg som helst.
Ska bli skönt att få komma hem och bara vara med älsklingen.
Visserligen måste jag plugga, men det kommer en dag imorgon också.

Jaja, nu ska jag gå!
tjingeling :)
2007-10-23 @ 14:06:54 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback