skott i pannan

God morgon!

Ibland hatar jag min familj.
Idag är en sån dag.

Jag har rummet bredvid vardagsrummet  där ena brorsan sätter sig och kollar på tv halv tio.
Efter en liten stund kommer pappa upp och börjar prata med honom - inte direkt lågt.
Sedan springer brorsan ned och skriker "Ööhhh jag är sjuuuuuk."
Då går jag upp, inte fan kan jag sova i det här huset, en omöjlig sak.
När jag kommer ut ur mitt rum ser jag att mina jordnötsringar som jag hade igår är slut.
Min jäkla lillebror har ätit upp dem. Vad i helvete.

Visst det är kanske småsaker. Men det är sånt som dem vet att jag blir galen av.
Kan det inte vara matcher och cuper varje helg, varje dag så man slipper dem?

Händer det att ni vill skjuta era syskon utan dåligt samvete?
2007-10-07 @ 10:08:10 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Antonia

Jaaaaaa :D :P

2007-10-07 @ 10:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback