solljus

God morgon kära vänner!

Tack för alla fina kommentarer, jag blir jätteglad :)
Hoppas ni sovit gott, det har jag gjort. Det blev en ganska tidig kväll ändå! Det behövdes kan jag tala om.
Mattias ligger fortfarande och sover, eller om han är vaken. Jag gick in i brorsans rum och sitter där nu.

Idag är vädret superfint, äntligen. Efter flera dagar av deprimerande regn så behövs det lite solljus! Det gör en så mycket gladare och piggare :).

Idag blir det som redan skrivet bowling med gänget :) Det kommer bli jätteroligt!
Vad ska ni hitta på idag? :)
2007-10-31 @ 10:46:18 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Hanna

Så kul! På min lista så står det idag "städa"
. . ha så kul idag !

2007-10-31 @ 11:34:24
URL: http://uncertain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback