Tv-tisdag

TISDAG:

Då kära vänner går min favoritfilm på Tv3.
Moulin Rouge, 21.00.

Kanal5:
Desperate housewives, 21.00.

På kanal6 går även:
Dude where's my car, 21.00.

Då är frågan vad man ska se.
Moulin Rouge har jag hemma och har sett miljoner gånger men tröttnar aldrig. Den vill jag såklart se igen.
Desperate housewives är ett självklart tisdagsprogram.
Dude where's my car har jag faktiskt aldrig sett, men många säger att jag mååååste se den.

Aja, får se vad det blir.
Det är ändå en dag kvar till dess.

Vad ska ni se, någon av dessa 3 eller något helt annat?
2007-10-15 @ 08:19:46 Tv & film Permalink

Kommentarer

Postat av: Anonym

våga älska livet ! fint skrivet ;) ha en fin dag..tjing

2007-10-15 @ 08:35:30
URL: http://jini.blogg.se
Postat av: Louise

Jag har samma problem, fast, jag tycker inte att "dude where's my car" är bra. Sen har jag ett annat större problem. Jag är och kollar på förhandsvisning av Hairspray denna dag, kommer alltså hem sent och då är nog programen slut. Men om jag skullevälja något skulle jag kollat på Desperate housewifes, det är ju liksom avsnitt efter avsnitt. Mouline Rouge är för visso väldigt bra, men har man sett den många gånger kanske man kan lägga den åt sidan just på tisdag. Och har man filmen gör det ju ingenting om man missar den! ;)Den är ju grymt bra, det måste jag säga. Men ändå, jag hade chansat på Desperate Housewifes. Dude where's my car är inget bra alls! Hoppas att jag var till lite hjälp! ahha :)

2007-10-15 @ 08:50:31
Postat av: mojsan

Svar till Louise:

Hehe okej, jag har som sagt inte sett den så jag vet inte. Bara hört av kompisar att den är :p.

ah okej, den vill jag också se :D
Det är den med Travolta va? När han är tjej!
Den verkar askul :D

Ja precis som du skriver.
Moulin rouge är jättebra men den har jag sett och så har jag den. så det blir DH.

:) hehe tack för kommentaren!

2007-10-15 @ 16:51:25
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback