ute på vift i den otrygga världen.

Hej hej.

Min dator-paus blev inte långvarig.
Jag saknade faktiskt att blogga, även fast det inte gått ett dygn än.
Men det känns skönt att ha datorn att fly från verkligheten med.
Att bara sitta här och kolla runt och läsa bloggar och inte tänka så mycket.

Förlåt Mattias för att jag inte förstått grejen med att fly in i datorn!

Idag var vi ute och gick.
Det kändes jättebra att bara gå och prata.
Jag kände pirret i magen några gånger men försökte att inte tänka på det.
Men det kändes mer ju längre vi gick.
Jag ville bara ta hans hand i min och aldrig mer släppa den.
Min hand hör hemma i hans, det är där den ska vara.
Inte ute på vift i den otrygga världen.

Jag är rädd att släppa allt.
Att glömma. Men jag måste väl ändå lämna det bakom mig?
Gå vidare och chansa. Lita på mitt hjärta och hjärna.
Göra det som känns bäst för mig just nu.

Och det som känns bäst för mig just nu är inte det som kändes bäst i lördags.
Alla är värda en andra chans och en sista chans.

Eller?
2007-10-04 @ 19:21:35 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: M

Hoppas att allt blir bra Py, jag vet ingenting men hoppas iaf.
Såg er by the way - jag körde runt ringvägen..

2007-10-04 @ 20:59:36
URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback