utfrysning och falskhet

Idag när vi hade klassråd togs en sak upp.
Vi har ett stort problem i klassen.
Det handlar om utfrysning och om personer som inte vill gå till skolan längre..

Så hemska är vi i klassen.
Vad hade dem förväntat sig med en klass som består till 99.9% av tjejer?

Visst kan man väl vara snällare, men samtidigt går man inte ihop med alla.
Jag kan inte tycka om folk bara för att vara snäll.
Det är att ljuga för mig själv och dem.
Det är att vara falsk..
2007-10-18 @ 19:06:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: fashi

Ja, asså bilden var verkligen hemsk :S

2007-10-18 @ 19:15:09
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Louise

Usch ja, vi har haft samma problem i vår klass, fast det har bara blviit värre. Nu är det läger i klassen. Jag hatar klassen och hatar skolan. Är sjutk trött på allting med skolan. Alla jävla krismöte är förjäves. Suck säger jag bara! Har haft med det i min blogg innan!

2007-10-18 @ 20:59:07
Postat av: mojsan

svar till Louise:

Okej.
Det är grupperingar i vår klass också.
Och det blir bara värre här med. Men jag trivs i klassen, så det är bra.

Men det är tråkigt att det ska behöva vara som det är :/. Men samtidigt vet man inte riktgit vad man ska göra åt det. Eller det vet man väl egentligen?!

Okej, vad är din bloggadress?

2007-10-18 @ 21:07:01
URL: http://axeln.blogg.se/
Postat av: Erica,

Jag hörde kanske 7 personer ur din klass tala om X, verkade inte så snällt...:P...

2007-10-18 @ 21:33:16
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback