utmaning - Sju sanningar

Jag blev utmanad av Sofie. Och rolig som jag är så antar jag ju alltid alla utmaningar, även fast jag gjort de miljontals gånger tidigare.

Här är reglerna :
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Jag:

1.. Är livrädd för hästar.
2.. Räknar alltid lyktstolpar när jag åker bil.
3.. Kan inte höger och vänster.
4.. Är mjölkallergiker.
5.. Kan vara väldigt provocerande.
6.. Älskar godis!
7.. Sover med gosedjur.

Jag fuskar lite och utmanar er alla som känner för det!
2007-10-28 @ 23:53:20 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer

Postat av: Visions Of Johanna

Sovgott!

2007-10-29 @ 00:00:17
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback