Är jag helt dum i huvudet?

Godmorgon!

Jag gick upp 06.00 idag! KLOCKAN SEX. Är jag helt dum i huvudet?
Kanske.. Men jag och Tessan powerwalkade i en timme, skönt nu i efterhand. Men då var varje steg en utmaning!
Jag är superförkyld och har ont i halsen och smått feber nu. Kanske inte det bästa.
Men vad gör man inte för sommaren 2008?! Haha.

Jag börjar halv 10 idag och går till 15.20, jobbigt.
Sedan åker jag direkt till jobbet och kommer väl hem mellan åtta och nio.
Så ser min fredag ut för er som är intresserade att veta det!

Nu blir det frukost!
Tjingeling
2007-09-14 @ 07:51:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

ohhhhh så härligt !!!
de är verkligen drömmen, att fara utomlands med kompisar :)
hurtigt med powerwalk btw;D

2007-09-14 @ 16:54:09
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback