Det är livsfarligt att börja tänka.

Hej!

Ojoj, redan kväll.
Har inte haft tid att sitta framför datorn tidigare.
Har varit på praktiken 7-15 och väl hemma igen bäddade jag rent i sängen, tvättade en maskin och duschade.
Sedan kom älsklingen över och så har jag varit med honom :). Fullt upp med andra ord, men mysigt att träffa min boy!!

Jag är hemma själv till inatt någon gång, underbart!
Ska snart lägga mig i soffan och bara ta det lugnt utan störande objekt runtomkring.

Jag har börjat få ont i ryggen igen :/, det är mindre bra.
Inte bra alls! Men så fort jag anstränger den litelite så får jag lida efteråt.
Men det är sånt jag får ta. Kan ju inte säga Nej när ett barn på praktiken vill stå upp lite.
Då blir det till att dra och nästan lyfta honom. Men som sagt, jag kan ju inte säga nej pga ryggen, eller? :/

Jag har bestämt mig för att inte skriva så mycket om det.
Praktiken alltså. Kanske vissa saker.
Jag har bara varit där i två dagar nu, men det börjar redan bli lite jobbigt.
Inte så mycket fysiskt, utan psykiskt. Det är livsfarligt att börja tänka.
Tyvärr är jag en sån person som tänker mycket och i det här fallet är det inte bra, alls!

Imorgon börjar jag 15 och slutar 20. så ett kvällspass, det kommer gå så bra :).

Ajja, nu har jag babblat tillräckligt för en stund.
Nu blir det tv :).
2007-09-18 @ 19:26:31 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback